piątek, 18 marca 2016

Pierwsza PISANKA :)

Przed Wami pierwsza pisanka :) 
Może być to kartka, może być zawieszka :) Co kto lubi :)
I zupełnie inna technika niż dotychczas,
 ale cóż... zawsze musi być ten pierwszy raz :)
Pamiętajcie... dopiero się uczę ;) 
Powoli wkraczam w nowe techniki i powiem Wam, że to baaardzo wciągające ;) 
I mega świetna zabawa i nie tylko ja się dobrze bawię, bo moje dzieci również chętnie testują nowości, które mama zamówi i najchętniej robiliby wszystko razem ze mną ;)
Jak efekty???





Jajo zgłaszam na wyzwania
Bardzo DZIĘKUJĘ za wszystkie komentarze :)
Są one dla mnie bardzo ważne :)
MIŁEGO DNIA :)

17 komentarzy:

  1. piękna praca! dziękuje za udział w wyzwaniu POLI oraz Craftowego Ogródka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę po raz kolejny! Uwielbiam kartki jajka ;-) dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pisanka i ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pastelowe kolory :) Jajo jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna pisanka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze jajo :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, ale niestety brakuje mi użycia tekturki... Czy może jakaś jest, a to ja przeoczyłam? :) W razie czego proszę odpowiedź lub spełnienie wymogów wyzwania, bo niestety nie będę mogła zakwalifikować pracy :) Pozdrawiam, Kurdupel z DT Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wymogach wyzwania było napisane, że konieczne jest użycie przynajmniej jednej tekturki, maski lub stempla... u mnie jest użyta maska :) Nie było chyba konieczności użycia wszystkich trzech? pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak, to prawda, przeoczyłam tę maskę :)

      Usuń
  8. bardzo dziękuję wszystkim za komentarze :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę powiedziec,że bardzo ciekawy pomysł. podoba mi się :)
    zapraszam również do siebie i na moje candy :)
    http://domowerobotki.blogspot.com/2016/03/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jajo!!! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jajko w ślicznych kolorkach :). Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT Craftowego Ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pastelowe jajo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka - powodzenia.

    OdpowiedzUsuń