środa, 20 stycznia 2016

MÓJ!!!

Witajcie :)
Dziś dzielę się z Wami kolejną propozycją kalendarza.
Tak, tak wiem, że już prawie luty, że temat kalendarzy już praktycznie zamknięty, ale jak mówi znane wszystkim przysłowie "szewc bez butów chodzi"... i tak właśnie było do tej pory. 
Zawsze brakowało czasu i okazji na zrobienie czegoś dla siebie, czegoś co będzie służyło tylko mi i cieszyło tylko moje oko, tak więc na liście z postanowieniami noworocznymi znalazł się również 
MÓJ OSOBISTY KALENDARZ :)
 Moi drodzy i w końcu udało się... mam i ja.. w końcu... po tylu latach skusiłam się na zrobienie czegoś dla siebie :) 

Dużo zdjęć, bo z tego szczęścia obcykałam go chyba z każdej strony 
i potem miałam problem z wybraniem najlepszych zdjęć :P







Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Pozdrawiam 
dobrej nocki życzę :)

9 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja na okładce i praktyczna ,nic nie będzie zawadzać w torebce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkie dzięki za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, bardzo elegancki kalendarz :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń