czwartek, 12 listopada 2015

Lift

Cześć!!!
Skusiłam się na URODZINOWE WYZWANIE EKSPRESOWE
które polega na "zliftowaniu" pracy innej scraperki.
 Zainspirowana pracą AGI ruszyłam do biurka, aby trochę potworzyć :) 
To mój pierwszy lift... zawsze się tego bałam, bo jednak wzorować się na czyjejś pracy i odwzorować najmniejszy jej szczegół, to nie jest proste zadanie. 
No ale... podjęłam się tego i to w sumie w ostatniej chwili, bo wyzwanie trwa do północy,
 a karteczka jest jeszcze ciepła :) 
Kolory są troszkę przekłamane na zdjęciach, ale czego oczekiwać o godz. 23 :D  
Niestety światło już nie to samo co w dzień :) 
Więc wybaczcie i dajcie znać czy się podoba :)





Oto praca Agi

Zgłaszam na


Dobrej nocy :)

2 komentarze:

  1. Mi również ta Agi karteczka bardzo się podoba. Świetnie sobie poradziłaś z jej liftem. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) w rzeczywistości kolory są delikatniejsze :) pozdrawiam

      Usuń