poniedziałek, 28 września 2015

STO LAT, STO LAT MŁODA PARA :)

Heeej!!! 
Tym razem ślubnie, czyli romantycznie, delikatnie i marynistycznie :) Poproszono mnie o zrobienie Księgi Gości, miało być ładnie i marynarsko :) W sumie pomysł na projekt narodził się w mojej głowie błyskawicznie, gorzej było z dobraniem odpowiednich papierów, kolorystyka była jasna: GRANAT i BIEL. Zostałam poddana nie lada wyzwaniu, aleeeee sami oceńcie czy sobie poradziłam :) 








Ostatnia strona to również dodatkowe miejsce na parę słów tylko dla Młodej Pary... przewiązane sznurkiem :)


 Do Księgi postanowiłam dołączyć elegancką i w tym samym stylu "kopertówkę" na życzenia i "kasę"...







Nati, Łuki....
Dziękujemy za wczoraj i życzymy
Miłości 
Miłości
Miłości
i jeszcze raz Miłości :* :* :* 

4 komentarze:

  1. Przepiękne. ...aż mnie zatkało z wrażenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. ...aż mnie zatkało z wrażenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie sobie poradziłaś ;) i księga i kartka są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń